wtorek, 6 grudnia 2016

#PRZYJEMNIEJZBELRISO - sycący deser idealny na zimowe wieczory!

Witajcie!

Mam okazję testować nowe smaki Belriso Zott! Smaki, które świetnie pasują do długich zimowych wieczorów spędzonych pod kocykiem! Idealnie sprawdza się hasło #przyjemniejzbelriso :)
Belriso to ryż na mleku, który na pewno powinien zasmakować każdemu. Wśród standardowych smaków znajdziecie między innymi waniliowy, czekoladowy i wiśniowy.
Teraz pojawiło się kilka nowych smaków;
 Belriso Winter, 
Belriso Hot Pieczone Jabłko, 
Belriso Hot Cynamon,
 Belriso Choco Strawberry, 
Belriso Choco Cherry, 
Blriso Krówka.
Dwa z wyżej wymienionych smaków mają w nazwie "hot", nie pojawia się to tam bez celu. Desery te można podgrzać w mikrofalówce i zjeść na ciepło! Zdziwiłam się tą nowością, ale smakuje znakomicie!
Jak na tę chwilę moje ulubione smaki to Hot Cynamon, Hot Pieczone Jabłko i Chocco Strawberry. Wydaje mi się, że Krówka też przypadnie mi do gustu, ale aktualnie nigdzie nie mogę tego smaku znaleźć.



A wy wypróbowaliście już nowe smaki belriso?
Do kolejnego wpisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz