poniedziałek, 8 maja 2017

Fotoksiążka od SAAL DIGITAL



Witajcie,
dzisiaj (po jakże długiej przerwie, za którą moich odbiorców serdecznie przepraszam) mam okazję przedstawić wam produkt, który powinien zainteresować fotografów, a także osoby, które lubią posiadać zdjęcia w tradycyjnym stylu - na papierze.
     Dzięki uprzejmości firmy SAAL DIGITALPolska, miałam możliwość testowania fotoksiążki. Otrzymałam kod rabatowy na kwotę aż 200 zł do wykorzystania przy tworzeniu fotoksiążki.
     Fotografią z zamiłowania zajmuję się od ponad 8 lat, zaczynając od standardowego aparatu cyfrowego. Stopniowo, w miarę możliwości, w moich rękach pojawiały się lustrzanki, co zarówno poprawiło jakość prac, a także zdecydowanie zmobilizowało mnie do pracy nad własnym warsztatem. Cały czas powiększam swoją wiedzę i umiejętności w zakresie fotografii aby moje prace były coraz lepsze.
Aktualnie zajmuję się głównie fotografią okolicznościową i takie prace właśnie umieściłam w fotoksiążce.
    Moja Fotoksiążka jest wykonana w formacie 19x19 i składa się z 14 stron. Okładkę wybrałam matową, wnętrze fotoksiążki także jest z matowym wykończeniem. Aby zamówić fotoksiążkę najpierw musiałam ją zaprojektować w programie, który za darmo udostępnia SAAL DIGITAL. Program jest bardzo łatwy i intuicyjny, każdy powinien sobie z nim poradzić bez problemu. Zdjęcia można umieścić w gotowych szablonach, co znacznie ułatwia pracę. Samo projektowanie nie zajęło mi dużo czasu, więcej poświęciłam na selekcję zdjęć, które miały się w fotoksiążce znaleźć. Postanowiłam umieścić tam moje prace, stworzyłam portfolio swojej twórczośći. Umieściłam tam zdjęcia z przygotowań ślubnych, sesji ślubnej, a także sesje dziecięce. Po selekcji i złożeniu zamówienia 24 kwietnia, czekałam na przesyłkę. Paczka przyszła szybko, bo już 27 kwietnia był u mnie kurier.
Od razu zabrałam się do otwierania przesyłki. Fotoksiążka została świetnie wykonana, kolory na fotografiach nie odbiegają od kolorów na zdjęciach w wersji cyfrowej. Jest to produkt, o którym śmiało mogę powiedzieć, że jest wysokiej jakości.
     Jestem naprawdę zadowolona i wdzięczna firmie Saal Digital za możliwość przetestowania ich produktu. Każdy punkt zamówienia mogę ocenić na 10, począwszy od kontaktu z firmą poprzez program do projektowania fotoksiążki i na szybkiej dostawie kończąc (biorąc pod uwagę dostawę z Niemiec). Na pewno będę polecać ten produkt swoim przyszłym Klientom, a także polecam go Wam, jeśli chcecie zatrzymać wspomnienia w formie pięknej fotoksiążki.
   Przy okazji zapraszam was na mój fanpage- Kinga Wrzesińska Fotografia
https://www.facebook.com/fistaszkafotografia oraz na stronę Saal Digital Polska- http://www.saal-digital.pl/
     Poniżej możecie zobaczyć okładkę oraz kilka stron mojej fotoksiążki.
Do następnego Postu!







post ten pojawi się także na moim drugim blogu- http://fistaszka.blogspot.com/

#SAALDIGITAL @saal.digital.polska #saaldigitalpolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz